کد خبر: ۲۰۳۶
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹
جریان اصلاح طلبی امیدی به تأیید‌ ردصلاحیت‌شده‌ها ندارد اما از حضور زنان و جوانان در لیست تهران و شهرستان‌ها استقبال می‌کند تا جایی که این افراد را می‌توان جایگزین نامزدهای ردصلاحیت‌شده کرد.

عضو شورای سیاستگذاری اصلاحات با اشاره به شرایط جریان متبوع خود در آستانه انتخابات مهم قوه مقننه اظهار داشت: جریان اصلاح¬طلبی امیدی به تأیید‌ ردصلاحیت‌شده‌ها ندارد اما از حضور زنان و جوانان در لیست تهران و شهرستان‌ها استقبال می‌کند تا جایی که این افراد را می‌توان جایگزین نامزدهای ردصلاحیت‌شده کرد.

به گزارش خبرنگار شبکه مجازی آستان عبدالله ناصری همچنین در ادامه اظهار داشت: لازمه فعالیت سیاسی، واقع‌بینی است و دقیقا به‌همین‌دلیل، لیست ۳۰ نفره پایتخت تقریبا نهایی شده و در حال معرفی هستیم. بااین‌وجود‌ اندکی هم صبر می‌کنیم تا کاندیداهای خودمان را به‌طور رسمی اعلام کنیم؛ البته برای پرکردن جای خالی چهره‌های شاخصی که شورای نگهبان از حضورشان در انتخابات جلوگیری کرد، تدابیری اندیشیده‌ایم تا بتوانیم به‌طور جدی با رقیب رقابت کنیم.

او ادامه داد: با صلاحدید تصمیم‌گیران شورای سیاست‌گذاری جبهه اصلاحات، زنان و جوانانی که مقید به تفکر اصلاح‌طلبی هستند و قابلیت رأی‌آوری هم دارند را در لیست تهران گنجانده‌ایم که ان‌شاءالله با مشارکت بالا، با همین نفرات توفیق قابل ملاحظه‌ای کسب خواهیم کرد.

وی همچنین با اشاره به شائبه همنشینی انتخاباتی اصلاح‌طلبان با برخی چهره‌های اصول‌گرا گفت: آقای علی مطهری قطعا به عنوان یک شخصیت برجسته و شناخته‌شده در فهرست انتخاباتی جبهه اصلاحات جای خواهد گرفت، به‌ویژه اینکه او در چند سال اخیر مواضع سفت و سختی درراستای دغدغه‌های مردم گرفته و به‌همین‌دلیل حتم داریم یکی از اعضای رأی‌آور فهرست خواهد بود. ناصری البته به این مسئله هم اشاره کرد که مطهری استثناست و در لیست تهران، هیچ اصول‌گرای دیگری جای نخواهد گرفت.




نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین