کد خبر: ۲۰۶۶
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۰
این نامزد جمهوری‌خواه انتخابات آتی ریاست‌ جمهوری آمریکا ادعا کرده است که مکزیک به آمریکا "تجاوزگران" و جنایتکاران را صادر می‌کند.
آستان: "پاپ فرانسیس" با زیر سوال بردن درخواست "دونالد ترامپ" مبنی بر ایجاد یک دیوار مرزی بین آمریکا و مکزیک گفت: فردی که به جای ساختن یک پل به ساختن دیوار می‌اندیشد، مسیحی نیست.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ و به نقل از بی‌بی‌سی، پاپ فرانسیس که در ادامه سفر تاریخی خود به آمریکای جنوبی از مکزیک دیدار می‌کرد با تراژدی خواندن مهاجرت‌های اجباری از مکزیک به آمریکا آن را به شدت محکوم کرد.

رهبر کاتولیک‌های جهان مهاجرت غیرقانونی مردم از مکزیک به آمریکا را فرار از فقر و خشونت توصیف کرد.

پاپ فرانسیس با زیر سوال بردن درخواست "دونالد ترامپ" مبنی بر ایجاد یک دیوار مرزی بین آمریکا و مکزیک گفت: فردی که به جای ساختن یک پل به ساختن دیوار می‌اندیشد مسیحی نیست.
این تاجر اهل نیویورک با مطرح ساختن طرح اخراج نزدیک به 11 میلیون مهاجر غیرقانونی از آمریکا آن را "افتخاری مسیحی" قلمداد کرد.

این نامزد جمهوری‌خواه انتخابات آتی ریاست‌ جمهوری آمریکا ادعا کرده است که مکزیک به آمریکا "تجاوزگران" و جنایتکاران را صادر می‌کند.

شایان ذکر است اقای ترامپ در تجمعی در کارولینای جنوبی، تلاش کرد به این سخنان پاپ پاسخ دهد.

وی گفت: "اینکه یک رهبر مذهبی ایمان یک نفر را زیر سوال ببرد شرم‌آور است".

وی افزود:"من افتخار می‌کنم یک مسیحی هستم و اگر روزی داعش به واتیکان حمله کند، پاپ آرزو خواهد کرد که "دونالد ترامپ" رئیس‌جمهور آمریکا باشد چرا که اگر من رئیس‌جمهور باشم هرگز این اتفاق نمی‌افتد.

این اظهارات ترامپ در حالی مطرح می‌شود که دو تن از رقبای جمهوری‌خواه وی، "مارکو روبیو" و "جب بوش"، که هر دو کاتولیک هستند در این رابطه گفتند: آنها به پاپ به عنوان یک رهبر معنوی نکاه می‌کنند نه یک رهبر سیاسی!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین